تعرض وحشیانه ۱۰ پسر به مریم | دختر ۱۳ ساله قبل از دادگاه ناپدید شد

دختر نوجوان در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند روز قبل در یکی از بوستان‌های جنوب تهران نشسته بودم که چهار پسر جوان من را با زور به خانه‌ای متروک بردند و ۴ روز در آنجا حبسم کرده و آزارم دادند.
تعرض وحشیانه ۱۰ پسر به مریم | دختر ۱۳ ساله قبل از دادگاه ناپدید شد
کد خبر : ۴۳۲۸۵

مرداد سال گذشته مردی به همراه دختر نوجوانش به نام مریم به اداره آگاهی تهران رفته و از ۴ پسر به اتهام آزار و اذیت دخترش شکایت کردند.

دختر نوجوان در توضیح ماجرا به مأموران گفت: چند روز قبل در یکی از بوستان‌های جنوب تهران نشسته بودم که چهار پسر جوان من را با زور به خانه‌ای متروک بردند و ۴ روز در آنجا حبسم کرده و آزارم دادند. من در نهایت با سختی توانستم خودم را از طبقه دوم به بیرون پرت کرده و فرار کنم.
با این شکایت مأموران چهار پسر جوان را شناسایی و بازداشت کردند، اما هیچ‌کدام از آن‌ها اتهام آدم‌ربایی و آزار و اذیت را نپذیرفتند.

یکی از متهمان در توضیح ماجرا مدعی شد: ما در پارک نشسته بودیم که این دختر را با سر و وضعی کثیف و آشفته درحالی که می‌گفت گرسنه و تشنه است، روی یکی از نیمکت‌ها دیدیم. چند دقیقه با او صحبت کردیم و از سر دلسوزی تصمیم گرفتیم او را به خانه مادربزرگ یکی از بچه‌ها ببریم تا هم بتواند حمام کند و هم غذا و آب بخورد، اما در طول این چهار روز هیچ‌وقت به او تعرض نکردیم بلکه خود مریم با میل و خواسته خودش با ما رابطه برقرار کرد.


متهم دیگر هم ادعا کرد: مریم وقتی به خانه آمد، گفت چند روز قبل توسط ۱۰ پسر مورد آزار و تجاوز قرار گرفته است.


سومین متهم نیز با تأیید صحبت دوستانش گفت: مریم می‌گفت پدرش شیشه‌ای است و اصلاً توجهی به او ندارد. به همین خاطر ناچار است بیشتر وقت‌ها را در پارک بگذراند و حتی در همان‌جا هم بخوابد.


متهم چهارم در حالی که منکر اتهامات خودش بود، گفت: مریم از مردی به نام سیروس می‌ترسید. یک روز که دوستم با تلفن حرف می‌زد، مریم فکر کرد آن طرف خط سیروس است و می‌خواهد که به آن خانه بیاید، به همین خاطر از ترسش ناگهان خود را از پنجره طبقه دوم بیرون انداخت و فرار کرد. حالا هم نمی‌دانیم که چرا از ما به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز شکایت کرده است چراکه ما نه او را ربوده‌ایم و نه آزارش داده ایم.

 

در دادگاه چه گذشت

با تکمیل تحقیقات برای هر ۴ پسر جوان به اتهام آدم‌ربایی و تجاوز، کیفرخواست صادر شد و پرونده آن‌ها برای رسیدگی به شعبه هفتم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. اما در این جلسه دختر نوجوان حاضر نشد و وقتی پدرش به جایگاه رفت، گفت: از یک ماه پیش تاکنون مریم ناپدید شده و خبری از او ندارم. البته این بار اولی نیست که دخترم ناپدید می‌شود. او همیشه چند روز از خانه می‌رود و بعد دوباره سر و کله‌اش پیدا می‌شود، به همین خاطر ناپدید شدن او را به پلیس اطلاع ندادم. البته تا جایی که می‌دانم، مریم به تازگی به شیشه اعتیاد پیدا کرده و شب‌ها هم در پارک می‌خوابد.


پس از اظهارات پدر مریم، قاضی پیدا کردن رد و نشانی از مریم را در دستور کار افسر پرونده قرار داد و مقرر شد تا زمان پیدا شدن دختر نوجوان ۴ متهم با قرار وثیقه آزاد شوند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر